bilder på Tiziana!

kort

Tiziana har vi nu haft typ exakt ett år.. de har gått upp & ner, de jobbigaste är att se som på bilder & allt över hinder.. hon har kapasitet för mkt, men vill verkligen inte visat för oss.. asså, just nu efter hennes skada i våras så rullar de väl på, man man kan aldrig vara "känna" sig säker, nu på ridlägret tex gjorde hon ett sånt dära STOPP, så jag fallde av, asså hon gör de så bra att de går för fort, men wilma & jag verkligen älskar henne.. asså hon äe så possetiv & pigg mm, men på torsdag ska vi köra dressyr mot hopp! första lite hopp inslag på träning för instrunktör!! wilma & jag har hoppat ganska mkt hemma nu, då menar jag inte varje dag!! :o
men kommer mer nån annan dag, be om va ni vill läsa så man vet!! ;)
puss på er alla där hemma!!
// hoppsystrarnaa!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: