Dagens fråga

Anonym om 2 horses:
Berätta en story om er två, hur gick det ?! tävlade ni nått ? aaaaas fin häst, vad för ras ? verkligen göööfin, verkligen en ögonsten som du säger! :D

Svar: Hihi, jag och Nettla har inte någon direkt "story"  men liet kan jag berätta om oss. Hon är 127 scm hög och är ett Gotlandsruss, hon har färgen gulbrun. Jag minns inte hur gammal hon är eftersom det är 3 år sen jag träffade henne senast. Vi tävlade treck en gång. Gick dock inte så bra eftersom hon ville inte ifrån dom andra hästarna. Hon var liksom i flocken hela tiden och vägrade typ gå ifrån. Sen sprang hon fort som fasen och bockade. & jag ramalde av framför henne så hon sprang över mig på fot, rygg och någon mer stans. Om jag inte skulle haft väst i det läget hade jag förmodligen varit förlamad och suttit i en rullstol. Men men, vi tränade mycket hoppning oxå. Men hon var ingen direkt "tävlingsponny" så då sålde vi henne och då fick jag låna min bebiskorv Daim!!<3 Ja, hon är verkligen en as fin ponny. Världens finaste!


Kommentarer
Postat av: Nettla!<3

Hej!

Som jag har förstått så har ni ägt Nettla. Jag ska bara säga att det är den mäst underbaraste häst man kan önska sig. Hon står på min ridskola i Motala Morf. Skulle inte ni kunna lägga upp gamla bilder på henne´! Jag har tyvärr växt ur henne nu men hon kommer alltid vara min lilla gose nalle!<3

Har så många otroliga minnen med henne! Kan ni vara snälla och svara på denna kommentar

Kram Nettlas älskiling<3 :) har någon av der Dayviews/Bilddagboken? eller facebook ! :) kram

2011-09-16 @ 21:58:40
URL: http://shettislivet.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: