dagens ridning!

nån typ random elr va man ska säga från dagens tävling, dem va så små & söta!!!
idag så blev de ridning på eftermiddan eftersom wilma tävlade på dagen, hihi, men fotade 510 bilder UPPPS! fast Nicole fotade as gryma bilder me ! :) men ajja, bra dag, ojj, åter te hur de blev med min ridning ist!!'

med Tiziana, jag har typ efteranmält mej te 30-40 cm på familjedagen på skogslotten, asså vist töntigt eller va ni tkr men hon & jag har inte nått braa på tävlingsplats asså har kommit runt en felfri clearound på hm, 5 tävlingar elr nåttt, & efter hennes skada har jag inte jobbat så mkt me hoppningen, mer basic saker!!
men så jag typ körde lite bommarbete på banan!

mars, han har haft låång vila, eftersom han har gått massa hårt när han har varit hos mej! men han va jätte fiin :') han gick sisådär stadigt, & hm, super fin! så ska starta på hageby på nästa söndag elr när de va!! TAGGAD!! <3

pusss!!
vill ni se bilder jag fota idag ? :) kommentera!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: