Döds ridtur

Nu har vi kommit in ifrån stallet. Blev en liten dödsritt idag kändes det som hahaha. Hur som helst så red jag (wilma) Mars först iaf. Och emily red Tiziana. Båda ponnysarna var barbacka. Först skulle vi trava upp för första backen och Mars skuttade igång. Hehe, sen saktade jag av och tog trav igen och då skuttade han rakt upp i luften i början, hihi! :D Sen skulle jag fatta galopp, och han började bocka och bocka och bocka fyfan vad jag flööög, haha men jag satt kvar och sen slängde jag mig av, hahah :D sen så hoppade jag upp igen och skulle gå över en stock och han gjorde värsta kaninskuttet och började bocka igen haha, sen taktade han och höll på massvis så då bytte vi häst ;) 

Sen var Tizi helt ok iaf, tills det kom en stock då blev hon göstressad och hoppade över den och jag ramlade nästan av men jag satt kvar. Hahha, vilken ridtur asså :D menmen man får ju iaf lite balans av dom som tur är :)
//hoppsystrarnaa

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: