Hästarna... RIX FM

Hejsan svejsan! Red först Daim idag, hoppade lite på banan. Typ 60-70 hinder så alltså bara lydnad. Körde lite linjer och reglerade galoppsprången. Tröck av honom väldigt tidigt och det ska jag börja med. För annars tar han bara ett extra och då river han istället. Så från och med nu ska jag trycka av honom och börja rida lite mera.  

Sen var det Tiziana. Hon var väääldigt pigg. Först skrittade jag ut eller aa runt lite bara. Då var det en fläkt som hon vart helt psyk rädd för. Trippade och var helt gaaaalen!!!! Men sen gick jag till banan oh travade fram på ett litet räcke och hon bara wroooomm till alla hinder. Sen körde jag lite bommar och allt gick perfekt. Snart ska hon mätas, sen tääääävling! :D Men jag ska rida mycket dressyr nu och ha bra kontroll osv. Sen när allt detdär funkar.. dåå kan vi börja tävla. 

NU BLIR DET RIX FM FESTIVAL, PUSS
- brodernnnn

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: