resultatet från familjedagen!

jaha, haha, blev ju som sagt att typ stress eftersnmäla sig till familje dagen 30-40 cm först, hon va fräsch & jävligt pigg på framridningen om man ska säga så, men när jag gick upp till banan kände jag bara fan, detta kommer gå fort? men sen på banan! omg! vilken häst de blev, hon hoppa stort, så behöver ju inte va rädd att hon ska riva :) nej gud va glad jag va efter!!


efteranmälde mig till en 50cm clearound, kände att jag inte hade nått att förlora!! hon va lugnare innan på allt, men på banan gick de Foort! inte nått illa iof men ajja, lyckades tappa båda stigbyglarna x) hahha, men så jävla sjukt fin va hon :') hon bjöd ruskigt fint på hindrena!! :) 

men är super lycklig. så nästa tävling kanske de blir en L/D .... vet inte. men sånt som märks!! :) sjukt nöjd för dagen!! :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: