Tävlingen

LC: Han var pigg och fräsch. Kändes jättebra verkligen. Gick ut som 3a och vi var 14 som startade. 
Visste inte helt hur jag skulle satsa, men jag bara körde..hehe. Han blev dubbelnolla och vi gick upp i ledningen. 
Men vi åkte ner ganska snabbt som vi kom upp haha, men anyway så kom vi 4a och det är jag grymt nöjd med! 
Pluttispluttis <3

LB: Jag var sisst ut och det var bara en dubbelnolla + att det bara var en placerad.. suck när man är så nåra liksom..
Men han var finfinfin, i omhoppningen satsade jag jääärnet, peta första, totalt mitt fel.. Jag bara gasa och så tog jag inte ihop han liksom, menmen sånt som händer, men resten döfint. Han var gryyyym! 
Men somsagt suck att det är så nåra & att jag kom 2a av 1 placerad. Är sjukt nöjd med denna dag, han skötte sig perfekt min fina prins!
BILDER KOMMER JAG LOOOOOOOOVAR, TYP TUSENTALS

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: