Tiziana 14 augusti

Red även Tiziana idag. Var barbacka och red ut i skogen. Skulle hoppa en liten stock i galopp och så fort jag tog lite i munnen på henne så vi skulle komma rätt så stddsa hon runt och rakt upp i luften, men då är det ju bara att lätta liksom har ju inte en chans emot henne.. bara lätta, ge efter och lugna henne. Haha, sen skulle jag iallafall skritta över några pinnar som låg som bommar och hon tog ett stort språng över allting. Herregud...  att jag satt kvar liksom. Gögrym ponnie oxå :D

Men hon var halvtokig liksom. Hoppade rakt in i en buske oxå, kanin skutt åt både höger och vänster och det är ft svårt att sitta kvar barbacka. Sen skulle jag fixa min hjälm. Meningen var att hon skulle stå stilla men hon reser sig liiiiite på bakbenen. Obra liksom, hehe ;) sen jobbade jag formen påvägen hem, i skritten DÅÅÅ får man ta i henne. Pluttaan :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: