12 DECEMBER! :D

Hejsan! Har nyss städat heeeeela mitt rum och det har tagit långt tid.. suck. Red Tiziana och Daim förut. Först Daim. Red honom barbacka på ridbanan och underlaget var jättebra. Han var sååååå fin, han lyssnar så extremt mycket bättre på mig när jag rider barbacka. Fina ponnin! <3

Sen red jag Tiziana. Fast med sadel då ;) Hon var jobbig i början, höll på att springa RAKT upp med huvudet och bara rusa iväg ifrån övningarna hela tiden :( Sen fick jag kontroll på henne, då var hon duktig. Körde endast skritt och trav idag. Imorgon ska jag jobba galoppen, eftersom jag inte gjorde det idag. För när det går bra och helt plötsligt blir hon dum och springer iväg och jag inte får stopp på henne så är det ett MASSjobb att få henne lugn och fin igen. Men det blev bra idag tycker jag :) 





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: