Hoppträning

Hejsan! Hoppträningen idag gick bra (y) När jag red fram så gick det väl sissådär. Hon var fin i traven, väldigt fin. Men i galoppen vart hon jättestark och jag hade inte en enda chans att få stopp på henne. Blev lite panik halter hit och dit. Sen när vi började hoppa var hon super fin :) Började med långsidan. 4 galoppsprång imellan varje hinder. Men Tiziana sket i det och bara sprang. Hon var lugn in men bara sprang på inne i själva övningen :(

Blir så svårt läge för mig för jag vet inte riktigt vad jag ska göra, kan inte bara sitta och dra för då tar hon bara bettet :o Sen i studdsen, herregud vilken underbar ponny :D Efter jag hade hoppat serien (studdsen) så gick allt PERFEKT! ♥ Hon var SÅ fin! Är hur nöjd som helst över henne idag, världens bästaste ponny i hela världen :D:D 

Ritat upp övningen som jag red idag, väääääldigt fint tycker jag själv :D:D:D:D:D:D:D




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: