Nu är jag inne :D

Tjenare! :P Drog ut till stallet vid 11 och kom hem för ungefär 20 minuter sedan. Först red jag ut på Daim. Han var galet pigg och sprallig. Så han fick med andra ord spralla av sig riktigt mycket! Det behöver han vissa dagar asså, det går ibland inte att jobba honom. Han vill bara springa och om man tar i honom så tvärnit och backar ner i dikena. Så därför så fick han spralla av sig. Han har väl kanske gjort så bara 1-2 gånger någon gång men det är få gånger liksom ;) 

Sen red jag Tiziana. Hon var jättelugn idag, skönt.. riktigt skönt! :D Red henne barbacka på vägarna, vågade inte ta mig in i skogen idag eftersom det blåste jättejätte mycket. Inte så nice att få ett träd mitt i huvudet, right ? :D 

Jaja, vi hörs senare :P



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: