Vi sitter i samma bil

Hejsan! Har ridit två hästar nu, Tizipippzi och Daimus! Red ut på vägarna med Tizi och Oscar red med på Magnum :D Hon var superfin, verkligen underbar. Helt annan känsla på denna ponnyn nu :) Kan rida henne mjuk och rund i formen när och vart jag vill. Bästa ponnyn! Superskönt att inte halka nu heller eftersom jag har 4brodddat på varje fot på henne, yeah! :D 

Sen lille Daimis, han är också broddad nu! Red honom på gräsplan :D Han var rätt så okej iallafall. I galoppen så drog han iväg hela tiden, jag gjorde småsmå volter och då lugnade han in i volten och bara rusade ut. Han bara sprang, sprang och sprang. Han tröttnade aldrig -.- Höll på så i kanske 10 minuter :o Sen så fick han galoppera av sig lite och efter det så skötte han sig jättebra. Red igenom 3 olika program också.. Haha, sen blev det mörkt så då var jag klar ;) 


du äger, mer och mer för varje dag <3


Kommentarer
Postat av: Δ Sandra - FOTOBLOGG Δ

sv: jodå det är bra här med! :)

vad har du haft för dig idag då? :)

2011-12-07 @ 21:12:03
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: