Dagens ridpass

Hej på er! Idag så har jag ridit Tiziana och Daim.
Först ut var Tiziana, började på ridbanan. Skulle skritta över kavaletti bommar. Först stannade hon till, då gick jag på henne lite och då hoppade hon till lite och sen wroooom över två bommar som låg 1 meter ifrån varandra. Jag var inte alls berädd, så jag var nära att flyga av. Sen när jag travade och galopperade på henne så var hon jätte jätte stark, jobbigt stark! Hoppade lite på henne och hon var fiiiiiiin. Sen gick vi ut på fältet.. hon var nervig hela tiden och hoppade åt sidan och taktade. Sen hoppade jag och hon bara droooog. AS JOBBIIIIIG, Sen gick det lite bättre och bättre för varje minut. Men jag är endå nöjd över henne idag, iallafall i vissa lägen!
Sen var det lilla plutten Daim kvar. Värmde upp i mycket trav volter och 8or osv, han var mjuk och var fin i formen och var fräsch! Sen började jag hoppa, han var jääääätte fräsch och fin. Hoppade hinder på 90 ungefär eftersom det är det vi ska hoppa i helgen (LB & LA) Sen gick vi ut till fältet med honom oxå. Han var grym, världens bästa Daim! Hoppade allt verkligen, ett superduper smalt hinder som var lite högt också. ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA DAIM ÄLSKLING
Hej på er! Idag så har jag ridit Tiziana och Daim.
Först ut var Tiziana, började på ridbanan. Skulle skritta över kavaletti bommar. Först stannade hon till, då gick jag på henne lite och då hoppade hon till lite och sen wroooom över två bommar som låg 1 meter ifrån varandra. Jag var inte alls berädd, så jag var nära att flyga av. Sen när jag travade och galopperade på henne så var hon jätte jätte stark, jobbigt stark! Hoppade lite på henne och hon var fiiiiiiin. Sen gick vi ut på fältet.. hon var nervig hela tiden och hoppade åt sidan och taktade. Sen hoppade jag och hon bara droooog. AS JOBBIIIIIG, Sen gick det lite bättre och bättre för varje minut. Men jag är endå nöjd över henne idag, iallafall i vissa lägen!

Sen var det lilla plutten Daim kvar. Värmde upp i mycket trav volter och 8or osv, han var mjuk och var fin i formen och var fräsch! Sen började jag hoppa, han var jääääätte fräsch och fin. Hoppade hinder på 90 ungefär eftersom det är det vi ska hoppa i helgen (LB & LA) Sen gick vi ut till fältet med honom oxå. Han var grym, världens bästa Daim! Hoppade allt verkligen, ett superduper smalt hinder som var lite högt också. ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA DAIM ÄLSKLING

//wilmaa

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: