lokal hopptävling i rappesta!

Först vill jag bara säga att min hästar äger!! :D
men iaf såtog jag med Geisha & Mars ! mamma & bebis med andra ord :)
Jag började med att starta en avdelning B med mars LD-10 :)
han va verkligen azum! fast foooort gick de &  han va verkligen super piggiis!
men så vi blev felfria & kom delad 1a plats haha, men fick en lila roset!
Sen så red jag även avdelning B i LD:n då han var oxå jätte fiin! kommer komma film på den starten! men han petade 5 hindret, men iaf super nöjd! :)
Sen så var de bara att byta häst & starta med Geisha samma klass bara i avdelning A :)
hon var oxå fiin , de var en still bedömning & de hade jag inte tänkt att jag skulle satsa på men vi fick iaf 42.50 % men rev dock andra hindret så blev avdrag med -2 % men ändå super duper nööjd :')
jag-mars fanny-tino bästast ! ♥
Sen blev de att jag startade en Lc på Geisha! hihi, tänkt först att satsa massa, sen innnan sa jag typ nej jag vill bli felfri hah, men hon kändes ganska framme ! men vi gick nolla & kom en utnför placering! mer än super stolt!! fick bra svängar & allt blev bäst! sen visst lite surt att falla på mål snöret men kommer ju tävla nått mer iår ändå!! :D
bilder på marstuppars! :)<3
// emilyklemedsson♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: