Älgar

Tjenare! idag red jag bara Daim. :D
Iaf så red jag ut med lillebror på magnum. haha i tog en låååååååång galopptur! fyfan vad kul, ponnysarna var helt galna och typ "YES JAG FÅR SPRINGA" hahaha, allmänt galna. ska försöka fixa en bild på hur långt vi red, aja vi försöker mera med det senare.... när vi galopperade så kom en nerförsbacke, coolt va? ;) haha, nerå inte det som var poängen, men då saktade vi av till skritt och då ser jag en stor fet älg, trodde jag svalde tungan eller nått för jag vart så jävla rädd! :o sen vände vi men sen så ångrade vi oss så då red vi förbi älgen och typ var helt skakiga hahah, men sen fortsatte vi våran galopptur och Daim var helt amazing!! Och magnum den lilla plutten kämpade på! haha, känner att det blev värsta dramatiska inläggt, anyway ska se på film nu! PUUUUUUSS :love:
Här kom den älskade bilden, vi red 12 km alltså 1,2 mil. Duktigt! :D


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: