We lived our lives in black

Hejsan ! Idag red jag både Tiziana och Daim + att jag hade ansvar för Magnum.
Först red jag och Oscar ut på Magnum och Tiziana. Jag hade Tizi och han
hade Magnum. Båda var barbacka och hästarna var pigga. Tiziana var
väldigt studdselistuddsi idag, galopperade lite och hon var fiiin.

Sen var det Daims tur. Red ett ORDENTLIGT dressyr pass på banan. 
Tog stångbettet endå, och hade på snoden. Först hade jag satt snodden vid
stigläderna för att han inte ska vara fööör låg. Men då blev han bara galen &
lustig. Så vi satte snodden vid sadelgjorden istället. Då var han klockren.
Red ungefär på snodden i 15-20 minuter. Sen tog vi av snodden.
Började om och joggade i volter, serpentiner osv. Sen tog jag galopp
och han höll sig AS fint i formen hela tiden. Körde galopp ombyten och
han var skit fin. Sen körde jag igenom fälttävlans programmet p70.
Bara för att det var ett tag sen jag red program på Daim. Han var
helt underbar, fin i formen böjde sig jätte fint. Ökade när han skulle och
så lyssnade han super bra. Helt underbar ponniiie, bästa Daim ♥


Bild från idag, gahhh vilken ponny!
//wilma

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: