You make my smile

Red dressyr lektion på Daim för Sara. Först skrittade jag fram lite, så visade hon mig en bok som heter Kyra så visade hon mig lite bilder hur jag ska sitta, och hur jag sitter just nu. ;) Tillslut så fick jag till min sits balanserat bra, det blev mycket stadigare och Daim gick ner på tygel direkt. Började trava fram på honom och han gick stadigt och fint i formen. Höll på attt mjuka upp honom och göra han som en banan på volten, haha. Men det funkar ft bra faktiskt :D Sen höll vi på med massor med olika övningar. Så sjukt bra var han, han gick stadigt hela tiden, värsta dresyr ponnien juuu! Hihi, vi fick massor med beröm :) Sara har aldrig sett ett sånt fint russ, hihihi :''''D Så klockren ponni! ÄLSKAR DIG :love:

Sen red jag Tiziana, hon var helt galen, haha lilla gumman! Hon hade värsta överenergien. ;) Men jag klarade det! Sen skulle jag hoppa en stock, och då skulle hon bara stickaa ifrån mig och hoppa. Men tillslut fick jag till det så att hon trampade av där hon skulle. Hon var hursomhelst grym! :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: