Daim 14 juni

//gammal bild på älsklingen
Blev ett ordentligt dressyrpass på banan. Gick inte alls bra, han var verkligen inte som han brukar. Han bara sprang iväg från allt jobb. Och ville inte böja sig, han bara sprang och skena 5 varv runt banan. Inte likt Daim.. Sen fick jag lite mera kontroll på honom men han var fortfarande spänd och springig! Han som alltid annars brukar vara så arbetsvillig och samarbetsvillig och nu somsagt sprang han bara iväg från allt jobb! Men sen mjuknade han mer och mer, och var jätte fin så smånig. Och då skulle jag ta galopp och då gjorde han samma sak igen. 3 varv runt banan och jag satt där som en idiot och försökte stanna honom "good luck wilma" tänkte Daim. Men sen blev han trött och då var han superduper finfin! Världens finaste verkligen, så var han resten av dom tjugo minutrerna! Galna busponniii asså. Hihi, men han var fin sen, men början vill jag inte prata om! Inte likt Daim, menmen sån är han!♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: