Daim 18/6

Ridit min ponnieee nu! Så här kommer ridpasset:
DAIM
Hoppade Daim på banan. Han var hur grym som helst! Hade stångbettet på honom. Värmde först upp på grusvägen och ställde. Sen gick jag ner på banan och jobbade honom på böjt spår. Han gick stadigt i formen, jättefiin!<3 Sen började jag galoppera och han höll sig kvar i formen. Sen började jag hoppa och han kändes fräsch som vanligt. hade bara en tunna, ett räcke & en 3 studds. Började med tunnan och han hoppade super och lyssnade. Sen hoppade jag räcket på typ 60-70 cm. Sen studdesen 10 gånger kändes det som. Han var gryyyyym! Hoppade 1 meter i slutet. Vilken grym ponny fan asså. Älskar dig massor bästa poniiiiien !<3<3<3
//wilmaklemedsson

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: