Här kommer Wilmaaaa



Red två ponnysar idag. Först Mars, hihi för andra gången! Hade tidemantygel på honom och ett vanligt tredelat bett. Anyway så var han fin, gick i form lite då och då. Men jag har ju verkligen inte kommit in i honom, men jag rider han ju bara lite tillfälligt. Han var fin i galoppfattningarna oxå. Lite segt i vänstergaloppen, men det mesta löste sig till slutet. Körde mycket tempoväxlingar t.ex skritt, trav, skritt, trav, galopp, trav, galopp, trav skritt, typ så körde jag i båda varven på böjt spår och längst fyrkantsspåret. Han var finfin, lillen :'D

Sen red jag Daimiiiiis, wiiie ! Red barbacka på honom. Skulle backklättra och det gjorde jag oxå. Först gick vi massor i skogen, han var jätte fin. Justja jag hade ju stångbettet på honom också, och han är klockren på det! Travade vädigt mycket i skogen och han gick stadigt i form hela tiden. Sen när jag kom ut på den superlilla grusvägen tog jag en galopp på honom. HERREGUUUUUD VAD FIN HAN VAR! Han var lika stadig hela tiden! Gaaah vad jag älskar ponnyn!! Sen till backarna. Gick 3 gånger upp och ner idag bara. Han var studdsig, men fiiiiiin!

TiZiAnA <3
//wilmaa

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: