Majpokalen med Daim

FREDAG
LB : jättejättejääääätte fin, hoppade högt över hindrerna och det blev en dubbelnolla! Super nöjd! 6 hundradelar ifrån en andra plats, men så döfin ponny. Bästa känslan när jag gick i mål. Lite seg men han hoppade bra!
LA : Han rev andra hindret. Kom lite fel och så men det var okej. Sen blev det ett missförstånd i kombinationen. Man skulle gå på ett språng och då skulle jag det.. men daim ville ta två så då kraschade vi in i B hindret. Men resten av banan var skit fint! Han hoppade och flög över hindrerna. Bästa ponnyn ever!♥
LÖRDAG

LA : Tappade spöt på startlinjen. FAAAAAAAAAN vad surt. Vi vägrade ut oss på en maxad och lååååång oxer. Hinder nummer 4a. Men daim var döööfin! Tar på mig allt. Det var verkligen mitt fel oxå. Men vi taggar om tills på mångag. Jag måste ha spöt för att hjälpa honom lite. Men han var finfin! Jätte stolt över LB'n i helgen! Jag älskar dig DAAAAAAAAIM
Filmer kommer...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: