Tävlingen på nfk

Tävlade med Daim på nfk idag 
LB+5: Jag var jätte nervös. Bara helt allmänt.. Men han däremot var suverän. Var grymt nervös för att planket skulle tippa omkull. Men han var inget tittig eller slö. Han gick på i ett bra grund tempo. Ibland kändes det som han tänkte tre steg innan "ska jag hoppa eller inte" MEN han hoppade allt och gick runt dubbel nolla! Och så gick vi upp i ledning och vann ! Min första LB+5 som jag blir placerad på. Nästan LA ju ?! Gud vad glad jag blev. Han var sååååååå klockren!
LA: LA'n var lagklass. Alltså bara en grund i början. Han kändes ganska bra. Inte riktigt framme, vi kraschade i en oxer. Men sen efter det så gick vi runt hela banan och han var super fin. Kändes inte som om det störde han eller att han tappade självförtroendet på något sätt. Han hoppade nästan bättre efteråt tycker jag. Blev ingen omhoppning. Laget slutade på 16 fel. Hihi, men vi kom 4a i själva omgången just idag. & det var 3 placerade..... men i det själva totala så kom vi placerad trea. Hihih, BÄSTAVIIIIII :D
Daim var världens underbaraste idag, verkligen sugen på att starta flera LA med honom nu när det gick så bra.
Jag älskar dig Daim, du är överlägset bäst enligt mig ♥




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: