Tiziana 18/6

Red henne på banan idag. Skrittade först på långa tyglar i 10 minuter. Sen skrittade jag och mjukade upp henne på en stor volt. Bytte varv & ställde henne åt båda hållen osv. Sen började jag jogga henne. Då blev hon PIGG väääldigt pigg. Sen blev hon lugnare och då gick jag in på volten igen. Hon var lite stel i början & spänd. Men det släppte efter tiden. Travade över kavaletti och hon studdsa över dom. Inte okej egentligen, hon får ju inte hoppa än. Hihi, men sen travade hon över dom fint & försiktigt. Sen skulle jag ta galopp och hon tog bettet ganska mycket. Var ganska svårt att få stopp på henne måste jag säga. Red runt ett varv för att få stopp på henne. HIHIH, men hon var fin. Sen bytte jag varv och då tog hon bettet på dirr och bara sprang och sparka bakut, hahaha. Sen skulle jag trava över en bomm som låg på marken och en lite matta framför. Hon tog värsta kaninskuttet 5 meter över hindret. WROOOOOOOM, lilla Tizii ♥
//wilmaklemedsson

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: