tja cutie!

biler sen i sööndags ! :)) // haha vaddå kolla va som va under BAMSE ! :D
oooh, så bra jag upt här.... men okej, jag ska skärpa mig :o men iaf så igår red jag Tiziana & mars. Tizi skulle jag rida barbacka på banan men de funkade verkligen inte. hon typ bara drog upp huvet hela tiden.. men sen så bestämmde jag mig för att slänga på sadeln men när jag gick av så såg jag att hon hade sår i munngipan så de blev att skritta ut te hagen & hoppas på att de läker dirr!
men mars så red jag en sväng i skogen eftersom vi ska hoppträna för Anita på skogslotten idag ! :D lite konstigt känns de lixom jag har aldrig tränat för henne me Mars men de ska gå jätte bra! :)

men i söndags så hoppade vi & då använde jag martingall & jag tycker han gick mycket bättre me de?  :o men vet inte varför egentligen ? men han va mycket rundare i sprången men dock så kom vi JÄTTE nära ett antal gånger men vi fick till "vanligare" språng sen! :)
hör av mej mer underdagen sweet♥
// emilyklemedsson

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: