Wilmas ridpass 17/6

Red två ponnysar idag!
DAIM
Busade runt lite på grusvägarna idag. Hade stångbettet idag med och han är sååå fin på det! Jag behöver bara röra lite på fingrarna så går han ner på tygel gaaash va fin! Han var överpigg som vanligt men allmänt fin. Imorgon ska jag hoppa med honom. Lite studds & lite högre språng. Vill få upp han i spänst lite mera. Älskar dig ponniiiiiie <3
TIZIANA
Skulle först rida ett ordentligt dressyr pass på henne. Men jag hade huvudvärk så det blev andra planer. Känner inte att det är värt att traggla runt på banan & så blir jag irriterad på henne pågrundav min huvudvärk. Så jag red i skogen på henne. Hoppade över några stockar och hon var finfin! Älskade gumman <3
//wilmaklemedsson

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: