aldrig mer igen..

bara för daim är smått ful...
Asså seriöst. wilma & jag skulle ta en liten skogsväng med Geisha & Magnum & lämnade Mars själv i stallet för första gången, men vädret var fint innan vi kom en bit iväg ;o vädret bara vände & vi hoppade av och usch säger jag bara.. Men vi vände om & sprang med hästarna tillbaka. och vi såg när blixten slog ner precis i staketet brevid & de åskade som om hela värden skulle smälla ihop ? :o fatta så sjukt orolig jag var att det hade slagit ner hos mars ?! :o men sen så sprang vi och Geisha va jätte duktig stegra en gång men de va bara för jag va tvungen att ta i henne. men sen sog vi även när ett träd slog ner precis bakom stallet. & det bara flög delar av trädet. USCH men sen ställde vi in hästarna & så. och Mars stod jätte lugnt ! kärlek till hästarna asså! sjukt stolt men jag var så jävla rädd. de haglade & gjorde ont i hela kroppen men nu är de över som tur..
kommer bilder imorgon! <3
// hoppsystrarna!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: