dagens ridning!

DAIM
Red han först på gammla fotbolls plan på snodden i 10 minuter & han var så bääst ! han gjorde några skutt hit och dit men han var aaaaaaaaaas fin verkligen! sen tog jag av snodden på honom & galopperade på fälten, ska få med mig någon som kan fotta där asså. så himmelens fint med gula maskrosor osv! sen red jag ut på han med Claire på Geisha. han hade verkligen över energie men det får han ha ibland. han hoppade & skuttade till höger och vänster hela heeela tiden. Haha, verkligen nöjd med honom idag :'D

MAGNUM
Körde häst & vagn med honom. han höll tempot & var skit fin. ska longera honom lite snabbt på förmiddagen imorgon om jag hinner det. börjar känna mig lite förstor på honom eftersom att han bara är 110 cm i manken. hehe, stackare som går och släpar på mig... hihi nejdå :'D men bäst var han iallafall!!
// MAGNUUUUUUM //

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: