Dagens ridpass

DAIM
Hoppade han på banan idag. Kombination, konhinder & långsträckor. Han var slarvig i benen i kombinationen. Det låg på 90 ungefär och han slarvrev om & om igen. Sen höjde jag upp ett eller hål till alltså 95-100 och han hoppade hur jädra fint som helst & känslan bara aaaaaw, helt underbart bara ! Han hoppade skit fina språng i slutet & även fin i dressyren. Kär i ponnyn !!<3
Geisha
Ebba red Geisha & hon var lite halv seg men det såg endå grymt fint ut och det flöt verkligen på ordentligt. Ebba jag måste bara säga att du rider grymt bra! Och Geisha var skit fin oxå !
Magnum
Vila
Tiziana
Red ut henne på en liten väg & pappa cyklade. Vi gick upp och ner för en brant backe typ 4 gånger eller något sånt. Sen red jag massor i skogen och hon var jätte duktig. Får ju bara skritta på henne & hon har verkligen överenergie. Hon skutta, trava och gjorde 100 kanin hopp. Hahaha, jag trodde jag skulle flyga av eftersom hon små hoppade hela tiden. & bara WROOOOOM åt ett helt annat håll. Vilken ponny asså ! Bli frisk nu gumman ! <3

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: