Daim

blev ett hastigt inlägg förut... var både arg, ledsen och allt möjligt. Skulle hoppat studs på Daim idag. Sen såg Emily att han nickade lite. Så då sprang jag med honom för att kolla om det var något. & då markerade han. Jag bara bröt ihop! Sen kollade jag hovarna och då var han rädd om vänster fram. Sen masserade jag honom och stretschade honom i stallet och sen sprang jag med honom. Lite bättre men fortfarande markering. Han var inte rädd om fötterna då, han bara ömmade i höger fram, eller aa markerade som det heter! Jag hoppas verkligen att han hinner bli bra till majpokalen, men somsagt det viktigaste är att han blir bra i helheten! Älskar ponnyn grymt mycket oavsett vad som än händer ♥ Jag vet att han blir bra, och jag känner det på mig! bästa daim, han blir bra!
// wilmaklemedsson

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: