Hissa & dissa / uppåt & neråt

Gör en liten allmän hissning och dissning!
H I S S A R

Att den bara är en & en halv vecka kvar till majpokalen. Längtar som sjutton! + att på måndagen ska jag med mitt BÄSTA division 1 lag till finalen på nfk! Hanna & jag ska krossa alla. Hahaha, bästavi!
En bild från förra året på Daim och mig på Majpokalen !

D I S S A R

Att knotten börjar komma & det blir dubbelt så jobbigare att rida för att man blir så jädra irriterad på dom + att dom käkar upp hästarna så dom får stora bett. Usch inga mysiga djur..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi ska krossa alla! och så tar vi dem bakifrån också om dem krossar oss!? eller hur? xd

2011-05-25 @ 21:02:33
URL: http://hoppnisssarna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: