jennifer!

wahhhhhaa! du fick stå som rubrik känn på den duu!! :))
hiihi, men idag så hängde underbara jennifer me mig hem !! :) shit va soft & roligt de va! alltid lika roligt med dej gumman♥
Geisha&Mars: vi red ut & de gick ganska fort, var kanske inte meningen att de skulle bli så långt men de behövdes för 2 galna ryttare & två knäppa hästaaar! :) thihi, mars är underbart fin.

Tizi&Magnum: T gick jennifer en promenad med under tiden de va ridskola för bästa NORA! med Magnum!!
~ riktigt bra dag tycker jag !! :) hihi, tack för all hjälp underbara Jennifer!
imorron blir de dressyr lektion i ridhuset & på Lördag blir de hopptävling för mig & mars!! :D
waaahaaa!! :D happy!hoppas jennifer hänger på & kanske fotar??? :):)<3
// emilyklemedsson!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer sundell

WOHOW! klart en underbar dag! :D jag ska försöka komma på lördag! :D du är bäst ! älskar dig! :D <3

2011-05-25 @ 21:23:11
URL: http://jjsundell.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: