Resultat från tävlingen

Hopptävlade en skojtävling idag på Daim. Gick i LD, trodde aldrig att han ens skulle hoppa. Trodde att han skulle köra plockepinn överallt! Men han var verkligen skit fint, + att ni kan inte tro det men jo.. jag knoppade Daim idag. Hihi, han har värsta tjocka manen & låååång! Ska aldrig mera göra om det, tycker synd om han. BEBISEN ♥ Men tillbaka till resultaten. Han hoppade skit fint och nollade gryundomgången. Han var vääääldigt slarvig och var as nära att peta planket. & så var han skit fin och svängbar i omhoppningen oxå & där nollade han oxå. En jättejättefin dubbelnolla & 1a. Absolut INGEN nivå jag suktar över att rida runt oh vinna på.. Bara en skoj tävling som jag kört sen jag red på små shettisar! MEN Daim var jätte fin & han hade framförallt kul. & jag med. Skit fin ponny, bästa Daimiiiis ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: