Underbara ponnysar

DAIM
Red först Daim på banan och hoppade olika hinder som var lite tittiga och väldigt snäva vägar till. Ställde även upp en kombination på 105 centimeter. Han hoppade allt klockrent och hoppade en senare en bana på 90-100. Han slarvade lite ibland men han bara flög över hindrerna. Körde först på snodden oxå och han var grym! Hade ingen martingal på han idag, så jag ska avakta lite med den ett tag, för den behövs mest bara i terrängen. Daim är bäst, jag längtar till majpokalen enoooormt. döööööör av längtan asså. Daim älskling!<3
MAGNUM
Löshoppade han idag. Inte så värst höga språng direkt. Låg väl på 60-80 eller ja någonting sånt iallafall. Han var jätte duktig och hoppade as fina språng men var lite tittig dom första gångerna. Bilder kommer senare iallafall även på Daim!
TIZIANA
Har inte ridit henne än, ska bara ut och skritta henne i skogen. Eller aa, hon brukar ju mest skutta och trava men jag får väl försöka sitta kvar idag. HIHI, annars får Emily tårta. Men aa, jag lägger upp mera sen om hur hon var och hur det gick o så!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: