Hoppträning Tizi

Hej på er! Har hopptränat Tiziana idag. När jag värmde upp var hon vääldigt mjuk, rund och lugn! :) I galoppen var hon också fin, men i höger varvet spände hon sig och drog iväg flera gånger och då när jag tar tag i henne galopperar hon på stället och gör galoppombyten, HAHAH TIZIANA ASSÅ! Men det gick bra sen tycker jag! ;)

När jag började värma upp med bommar så hoppade hon över varenda en.. jaja, allt är hinder i Tizis väg. Men hon lugnade sig när hon fattade lite mera hihi. ;) När jag började hoppa var hon fin, verkligen jättefin! :D:D Det var en linje typ med 3 galoppsprång emellan men även bommar så hon skulle få det lite lättare eller svårare hihi. 

Sen hoppade jag lite plank osv. Men hon var superduktig idag, verkligen!! :D Jag höll inte ihopp 1 gång i en bomserie med ett hinder i så hon nitade. (totalt mitt fel, höll inte ihop någonting.. släppte handen helt) Så då stog jag kvar framför hindret och gick på lite eller vad man ska säga hihi :D OCH DÅ HOPPAR HON ?!?!?! :O HAHAHA, älskade tiziana <3<3 börjar nästan tro att hon gör allt för mig, haha hjärtat <3 Har film på det men tror inte jag lägger ut den direkt. Hihih :D 

BÄSTA TIZIII :love:

finaste <3


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: