love hit och love dit

halloj, red både mars & T idag! de gick bra vädret va ju usch när vi red ut alla - wilma på daim, Frida (kompis) på Geisha, jag på Mars & oscar på Magnum! de gick bra men de blåste massa & regnade på vägen hem!! (n men iaf

sen red jag T på banan, red henne sist i torsdag efter lanner träningen! men vädret va toppen då!! men först hade jag jääääättte lågt typ nån cm över marken bommar typ med 2 galoppsteg imellan! men sen höjde jag dem bara för hon va sååååå fin!! asså ååhh cp häst hon va så grym♥ värsta lugna i galoppen men ändå jätte mjuk & rund i formen lovely!!

igår då!!
jag red ut Geisha med magnum på släp första gången faktiskt !! gick jätte bra! asså måste göra om de igen dem taggade som sjuktton!! men sen red jag mars ut själv jätte brra gick de & foort , känner att kondisen börjar sitta mer & mer men de blir väl de vi kommer jobba mest med i vinter ändå!! men nu ska jah se gustavsson x3 vi höres puss på mina underbara hästar♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: