Tiziana

Tiziana:
Red på banan idag, ganska så lääänge :D Först red jag med snodden i 20 minuter. Fifan vad fin hon var, hon hade hela tiden möjlighet att gå upp med huvudet eftersom jag inte hade spänt den allt så hårt för då brukar hon visa tändenser till att vilja stegra osv.. Men nu funkade allt döööbra! Sen tog jag av snodden och körde med martingallen men den hade typ ingen funktion eftersom jag inte hade spänt den någonting. Då var hon jobbig och skuttade och slängde upp huvudet. Då fick jag gå av och sätta dit martingallen i ett hål ner. Då funkade det skit bra igen. Körde massa volter, serpentiner och körde på en digital åttvolt. 

Sen ställde jag upp ett räcke, och sen ett till räcke som stod på diagonalen. Hon hoppade döööfint, hon bara flög framåt. Hade lite problem med hennes huvud eftersom hon smäller upp det lite för mycket i vissa tillfällen. Men hon skötte sig ovanligt bra idag! UNDERBARA PONNY <3



Kommentarer
Postat av: custom essays

Det är bra att det finns sajter som denna! Så mycket information!



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: