Uselt

Usel uppdatering här ser jag!

Jaja, jag kom iaf in typ nyss. Red två pånnisar! 

Daim: När jag skulle gå ner på banan hoppade han kråka och ville INTE. Haha, han hoppade åt alla sidor och jag höll på att flyga av... och så kickade han heeeeeela tiden, moget Daim haha :D Sen så var han var väldigt stel, sen fick jag iordning på honom. När jag skulle börja trava så höll han på precis som han gjorde när han skulle gå ner på banan. Då fick jag vara lite mera bestämd på honom. Så fort jag tog lite i munnen på honom så fick han verkligen RYCK... suck. Tog ett tag tills han släppte detdära. Sen red jag igenom Lc:1 och LB:1. Han gick i form hela tiden men han släppte aldrig riktigt som han brukar. Menmen jag är nöjd!

Tiziana: Var jätte trött när jag skulle rida henne så jag satte på snodden och red i ca 20 minuter. Hon var jätte fin och jaa det var allt ?  :) 

UNDERBARA PÅNISAR <3







Kommentarer
Postat av: resume

Hur som helst du hade en bra tid, bra jobbat!

2011-11-08 @ 11:32:48
URL: http://cvresumewriters.com/order.php


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: