2 hästar!

Tjabba! Har ridit 2 hästar idag så tänkte berätta lite kortfattat så det inte blir så mkt text.

Först red jag lille Daim på banan. Han var superfin i skritten och traven och så som han brukar vara nu för tiden. Körde mycket halter så han skulle stå fiiint då och det funkade också. I galoppen gick det ärligt talat rent ut sagt SKITDÅLIGT, haha allt gick skit. Höll på att bli hur förbannad som helst.. men jag lugnade mig såsmåningom. Kan dock inte säga att jag fick till honom i slutet för det fick jag inte. Jag blir så arg när jag exakt vet i minsta lilla detalj hur det ska se ut och så får jag inte den bilden på Daim när jag rider.. Jaja, ska träna lite imorgon också så då hoppas jag att det går bätte :D 

Sen red jag Saras häst Pagge, en storhäst. Det kändes som han var enoooooooormt stor. Haha, men allting gick faktiskt bra. Kändes jätteskönt och jättebra att få känna hur allt ska kännas eller hur jag nu ska säga. Allt var jättebra och jag blev glaaaad hihi, ska äta nu pusselipuuuuuuuss ;)



förlåt för jag upprepar bilden men orkar inte ladda in någon ny, hiho :D :D 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: