Allt i ett


Tjenare! Idag slutade jag skolan vid halv tolv, då tog jag första bussen hem och var hemma till klockan 1 typ. Då städade jag rummet och chillade lite osv. Sen gick jag ut runt tjugo över 1, och jag skulle hämta in Daim och Tiziana ifrån hagen. Daim var snäll men Tiziana fick jag hålla på att fånga i HELA 40 MINUTER ?!?!? FATTAR NI 40 MINUTER :O HAHA, vilken ponnie -.-

Jaja, sen red jag henne och hon var dö fin, hade 1 bom och ett litet skutt på 40 centimeter. Dom låg på en volt en på ena sidan och en på andra sidan. Hon var sååååå himla lugn idag och super duktig! :D

Sen red jag ut Daim tillsammans med Oscar på Magnum. Vi körde lite kondition med grabbsen! Dom skötte sig göö bra som alltid, bästa grabbarnaaaa :love: :love:  :love:

Sen när jag kom hem så drog jag ut på en springtur i 40 minuter alltså typ 6 kilometer och jag är helt dööööööd, haha. Pusseliiiiiiipuss! ;)



älskar dig min finaste ögonsten <3<3





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: