bloggar jag läser

hejsan tänkte bara skriva vad jag läser för "häst" bloggar! :)
hm, skriver inte i någon nummer ordning nu om vem som jag läser mest mm! :) hoppas de va lugnt att jag låna en bild från era bloggar ?? :)
[KLICKA]
julide yoldas läser jag! hon är en riktig Shoppaholicbrud! :D nått som jag gillar, eftersom hon har bra smak mm! :)
rolig & bra blogg pga att hon beskriver sina ridturer ordentligt mm! :D<3
[KLICKA]

Ida Johansson! läser hennes mycket eftersom jag känner henna bra & så! sjukt kul att höra om hennes äventyr med sina ponnysar! hon upt oftas direkt från tävlings platsen mm! sjukt bra, hon är oxå bra på att skriva ordentligt om hur hon rider varje ponny! :)
[KLICKA]
Hanna åman! läser väl hennes med eftersom jag känner henne! :) hihi, men snackar inte så himla mycket med henne irl så blir att checka hennes blogg, om jag ska kolla om hon ska tävla eller nått speciellt, fast kollar ju den varje dag me :)

dem 3 jag läser mest tror jag ? :o ♥
pussssssss!
// emilyklemedsson!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: