Do you feel me ?

Kom hem ifrån stallet nu! Här kommer ridpassen:

Först ut var min köttbulle Daim, hihihi :D Tog en galopptur på honom tillsammans med Emily som red Geisha. Vi red ut i exakt 60 minuter, alltså 1 timme hiho :) Han var helt galen, men han behöver verkligen springa av sig ibland ;) Så då är han lugn tills imorgon då vi ska ha dressyrprogrammsridning. Har dock lite panik eftersom jag inte kan programmet xD Ojoj, ska plugga in det nu hehe :d

Sen var det Tiziana. Hon red jag på ett gräs fält typ, eller aa ganska så litet. Hon var jättefin, inte alls bråkig som förra gången :o Supersköööööönt :) Vi hade dock en liten fajt efter galoppen när vi skulle sakta av 2 gånger. Men allt annat flöt på bra, fina ponny! :D 


Liten allmänt random bild på mig & Tiziana :D




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: