Fade into darkness

Äntligen inne ifrån kylan, det var askalt! :o 

Först red jag Daim. Red ut en sväng på vägarna och han var döfin. dock så drog han när jag skulle ta en liten galopp på vägen hem, fick säga till honom på skarpen då haha, då lyssnade han otrligt bra iallafall. Gjorde massor kaninskutt och skuttade hit & dit, hahah Daim :D <3 Men han var finfin! 


Sen red jag Tiziana, hon var ganska så jobbig idag. Först när jag skulle tränsa så slängde hon sig bakåt och var jobbig. Sen skulle jag gå förbi ett litet hus och hon tvärvägrade -.- Då kom Sara så då red jag ut med henne, skönt att vara 2 stycken och inte helt forever alone mitt ute i skogen när det är kålsvart. Men Tiziana var fin påvägen dit men på hemvägen var hon sååååååå fruktansvärt jobbig. Haha, hon gjorde galoppbyten hela tiden när hon inte fick galoppera fort osv. Haha, hon hoppade ner i dikena och var allmänt blondieee :D Bebisen då, men hon äger endååå ♥

Blev lite mycket text men jaja, sköt om er! Pussar



-Min finaste bebisvovvs <3


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: