Give me a heart

Har kommit in från stallet nu ;) Först red jag Daim, han fick gå barbacka som jag sa ut i skogen. Han var jätte fin och lyssnade i princip hela tiden! Hoppade över lite stockar och gick i vatten och hoppade över diken, vilken underbar ponny! Sen kom det en linje med först ett skutt på 65 sen ett på 50 och tillslut ett på 75-80. Trodde han skulle stanna på sista men han hoppade över det som ingenting liksom, naw guva gullig min Daimis är!! :D 

Sen Tiziana, hon skrittade samma väg i skogen men hoppade bara typ 2-3 stickar med henne, och hoppade över vatnet. Hon var jätte stirrig vid vattnet och stod och taktade och skutta hit och dit, haha :D Sen så var hon jääättelugn hela tiden och gick i fromen nästa hela tiden. Jaja, sen efter jag hade ridit båda dom så mockade jag 3 boxar och sen soppade hela stallet, DUKTIGT :D :D


- bebisar :)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: