halt i lagens namn

hejhej!
idag så red jag ju mars på gamla fotbollsplanen dressyr! oh gash vilken fin & rund ponnie de va! :) hihi, red dressyr programet till galoppen, halten blev perfekt!!! ooh, de va typ de hon maria som jag träna för förra helgen va de jag skulle öva på mest! lyckat!♥ sen så galoppera jag igång han och OHHHHHHHHHHH ! hahah. fean va han bralla & bocka, synd va ju att de inte va nån filmkamera frame :( men jag som vill ha de på film.. men anyway hahha, så kul var de! hihi, är rätt stolt över att jag satt kvar, de visar ändå att jag har fått grym balans & har ju tränat på Mars mamma Geisha innan många gånger ;) hihi, men sen blev han finare & finare, har rätt mycket kvar i galoppen, men den har blivit grymt bättre! men fick lite problem med att han inte ville fatta rätt galopp i rätt varv xd men tror de va att han blev piggpigg på gräs & så! mycket roligare att springa där lixom än att va på en lerig bana! :D

sammanfattning för dig som inte orkar läsa allt! :
han va fin,  busa med mig, bocka i galoppfattningen :D sen så var han perfekt i halten, & han var super pig massa +++ :D
pussssi
// emilyklemedsson

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: