I dont understand this

Jag red Geisha och Daim idag, duktiga ponnysar båda två.
Skrivet lite kortfattat som jag brukar hiho :D
Först red jag Geisha och Oscar red på Magnum. Vi körde mycket trav och galopp jobb på vägarna!
Geisha fick ett ryck på mig när jag ville ha mera bjudning på henne, så då började hon kicka bakut och hon tyckte att hon var döcool. Hahah, gumman <3
Sen red jag Daim. Han reds i skogen barbacka i lite trav och galopp och självklart skritt :)
Han skötte sig ganska fint, han hoppade klockrent över stockarna och över vattnet, duktigt!
Sen när jag kom ut på grusvägen skulle jag galoppera lite och då hade han värsta bjudningen och sen saktar han ner och bockar med huvudet. Hahaha,  så söööt daimis <3 Det roliga är att han tror att han kommer att få av mig. Hiho, bebis!
Var nyss ute och sprang och jag är döööööööötrött nu, ska sätta igång en film och chilla!
PUSSAR :D
Jag red Geisha och Daim idag, duktiga ponnysar båda två.
Skrivet lite kortfattat som jag brukar hiho :D
Först red jag Geisha och Oscar red på Magnum. Vi körde mycket trav och galopp jobb på vägarna!
Geisha fick ett ryck på mig när jag ville ha mera bjudning på henne, så då började hon kicka bakut och hon tyckte att hon var döcool. Hahah, gumman <3

Sen red jag Daim. Han reds i skogen barbacka i lite trav och galopp och självklart skritt :)
Han skötte sig ganska fint, han hoppade klockrent över stockarna och över vattnet, duktigt!
Sen när jag kom ut på grusvägen skulle jag galoppera lite och då hade han värsta bjudningen och sen saktar han ner och bockar med huvudet. Hahaha,  så söööt daimis <3 Det roliga är att han tror att han kommer att få av mig. Hiho, bebis!

Var nyss ute och sprang och jag är döööööööötrött nu, ska sätta igång en film och chilla!
PUSSAR :D




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: