regn

 

mars de lights fiiina papppis! :)


hejsan!
gud va glad jag var när jag kom hem eftersom de inte regnade då!! men sen åt jag och så men när jag kommer ut genom dörren så öser regnet ner... asså gud vilket humör man hamnar på NOOT!
men blev så trött på att regnet jämt ska hindra mig för de jag vill rida och så, men jag sadlade mars och allt och red ut på grus vägen.. skulle egentligen ha ridigt på banan, fast märkte att den bara var en ändaa lerväling!! men så på vägen så red jag massa dressyr !! nu ska jag ta tag i de! :) men så fin han var! asså helt grymt! en av dem bästa gångerna hittils & pluuuusss att vi va på vägen ? han brukar vara mycket mer busig då!! bästa gullet♥ 

men sen red jag & mammis en sväng & jag red lille magnumen! jag kan säga att jag var blöt från topp till tåååå... BLÄ! :) men jätte mysigt! dock när vi red hem så mötte vi massa bilder & hela deras flak va fulla av älgar... asså döda :/ blää!
men en toppen dag i stallet med toppen resultat, kunde ju inte ha blivit bättre ?? :D
pussss!!
// emilyklemedsson

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: