Resulat dag 2

Tjobro! Tänkte berätta mitt resultat idag, inte något höjdar resultat men endå jättenöjd :) 

LB: Han sackade in emot hindrerna och var stod emot massor. Han petade tvåan och allt kändes jättedåligt. Men sen sista linjen 7an till 8an var så jävla perfekt! Känslan var helt underbar allt bara flöt på, älskade ponny då asså! Men somsagt 4 fel i grunden men jaja, endå okej!

LB: Han stod emot lite denna klassen också. Trodde inte att jag skulle komma till omhoppning, haha sen när jag hoppade över sista hindret i grunden kom jag på bah just ja omhoppning HAHAHAH. Men jaja då kötta jag, skoja men jag satsade i en sväng alltså satsade allt haha, men jag gav honom ingen bra chans att hoppa, red inte så bra till hindret heller. Så totalt mitt fel, men man måste våga chansa också. Och det gjorde jag igår och lyckades och jag gjorde det idag och misslyckades. Men jag är endå nöjd, vi kom till omhoppningen och fick ett stopp så han gjorde absolut inget fel! + att det är fjärde starten på två dagar så hihi :D 

Älskar min ponny! <3


HAHA, finns ingen sämre kvalitè men jaja, det blir bra! :D


Kommentarer
Postat av: ellen<3

daim gick jätte fint ju <33

2011-10-24 @ 20:00:54
Postat av: ellen<3

daim gick jätte fint ju <33

2011-10-24 @ 20:01:03


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: