Resultat Daimiiiiiiiiiiis <3

Hej alla läsare!
Idag har jag varit iväg i Valdermarsvik och tävlat heeeeeela dagen :D
LC: Han var superduktig, jag satsade verkligen allt haha. Eftersom han är ganska så seg inomhus så var han inte så pigg men då tjänar jag på att svänga snävt. Och tro mig det gjorde jag! Allt blev perfekt han lyssnade SÅÅÅÅÅÅBRA! Dubbel nolla och placerad 3a! Bästa babyyyyn <33
LB: Han var ganska i botten här men han gjorde verkligen allt och hoppade super fint, blev en dubblenolla och kom 1 eller 2 utanför placering men endå jääääättenöjd över honom!
Nu taggar vi morgon dagen då vi ska hoppa LB & LB :D
Hej alla läsare!

Idag har jag varit iväg i Vikbolandet och tävlat heeeeeela dagen :D

LC: Han var superduktig, jag satsade verkligen allt haha. Eftersom han är ganska så seg inomhus så var han inte så pigg men då tjänar jag på att svänga snävt. Och tro mig det gjorde jag! Allt blev perfekt han lyssnade SÅÅÅÅÅÅBRA! Dubbel nolla och placerad 3a! Bästa babyyyyn <33
LB: Han var ganska i botten här men han gjorde verkligen allt och hoppade super fint, blev en dubblenolla och kom 1 eller 2 utanför placering men endå jääääättenöjd över honom!

Nu taggar vi morgon dagen då vi ska hoppa LB & LB :D




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: