Resultat hopp KM Daim

Hejsan! 
Hemma ifrån Km nu och här kommer jag med bra resultat med Daim :D :D 

LC (clear round): Han var i 1,2,3 & 4 hindret. Blev lite bestämd då och började "rida" lite mera. Linjerna 5 till 6 & 7 till 8 var han helt ååååsum. Men han var jätte dutti, 0 fel :D 

LB (KM klass) A1a så alltså 5-10 cm högre i omhoppningen: Grunden var han fin i kändes jätte bra och han hade bra rytm osv. Sen kom jag till omhoppning. Allt kändes hur bra som helst i omhoppningen så jag att jag till och med VANNN!!!! :D Åh, min älskadepälskade gudomligt bra ponny!! Guv vad jag älskar dig <3333 Vi kom 2 i Km i alla kategorier men ETTA i A & Bponny kategorin, kombinationen kom vi nog iaf vid dom 4 första! Love you min finaste Daim!!





Kommentarer
Postat av: EMMI

Stort grattis till vinsten ! Du är bäst !! <3

2011-11-01 @ 07:54:56


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: