There was a time

Tjenare! Har ridit både Daim och Tiziana nu och jag tänkte kortfatta allt annars så blir det superlångt och jättetråkigt :) Så somsagt först red jag Daim. Han fick gå ett dressyrpass på banan. Han höll sig i formen och acceptera det hela tiden <3 Underbara ponny! :D Sen red jag igenom dressyrprogrammet som vi ska träna i helgen för någon på skogslotten. Och han var SÅ fin verkligen SÅ fin <3
Sen Tiziana, hon var jättekrånglig :( Först började hon med att studsa in på ridbanan hon bara kastade sig in över en liten vattenpöl. Och då tog det typ 5 minuter att lugna henne, och på dom 5 minuterna hann hon med mycket må jag säga. Hon gjorde lite allt möjligt xD Knasiga ponny! Sen gick det bra, sen dåligt och sen skapligt. Så lite upp och ner hela tin :D Men endå liite nöjd med dagens ridpass på henne :D
Tjenare! Har ridit både Daim och Tiziana nu och jag tänkte kortfatta allt annars så blir det superlångt och jättetråkigt :) Så somsagt först red jag Daim. Han fick gå ett dressyrpass på banan. Han höll sig i formen och acceptera det hela tiden <3 Underbara ponny! :D Sen red jag igenom dressyrprogrammet som vi ska träna i helgen för någon på skogslotten. Och han var SÅ fin verkligen SÅ fin <3

Sen Tiziana, hon var jättekrånglig :( Först började hon med att studsa in på ridbanan hon bara kastade sig in över en liten vattenpöl. Och då tog det typ 5 minuter att lugna henne, och på dom 5 minuterna hann hon med mycket må jag säga. Hon gjorde lite allt möjligt xD Knasiga ponny! Sen gick det bra, sen dåligt och sen skapligt. Så lite upp och ner hela tin :D Men endå liite nöjd med dagens ridpass på henne :D




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: